اسدی: همه باید نگاهی ملی داشته باشیم

 

جلسه هماهنگی مسابقات زیر 22 سال آسیا در گروه C با حضور مسئولین و در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر اسدی - دبیرکل فدراسیون با اشاره به برگزاری این مسابقات در تهران گفت: از چهار کشور آسیا، میهمانانی به ایران می آیند و همه ما باید تلاش کنیم تا این مسابقات با کمترین میزان مشکل برگزار شود. همه باید نگاهی ملی داشته باشیم و به این دید به برگزاری این مسابقات نگاه کنیم و کلیه تدابیر را برای هر چه بهتر برگزار شدن آن از هم اکنون بیاندیشیم. 

وی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر و با شروع سال 94 همه چشم ها به تیم ملی زیر 22 سال است که وارد عرصه سختی خواهد شد و باید بکوشیم این مسابقات به بهترین نحو برگزار شود و تیم ملی ایران با بهترین نتیجه مسابقات را به پایان ببرد.

نشست هماهنگی مسابقات زیر 22 سال آسیا در گروه C با حضور نمایندگان کمیته های برگزار کننده و استادیوم های آزادی و پاس قوامین برگزار شد و در مورد کلیه مسایل برگزاری این مسابقات بحث و تبادل نظر شد.

این مسابقات به میزبانی ایران و در استادیوم های آزادی و پاس قوامین برگزار می شود و تیم ملی زیر 22 سال ایران با تیم های عربستان، نپال، افغانستان و فلسطین همگروه است. بنا بر اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا 10 گروه مقدماتی تشکیل شده و از هر گروه یک تیم به صورت مستقیم به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا میکند و از سایر تیم ها نیز 5 تیم که بیشترین امتیاز را داشته باشد به همراه قطر میزبان به مرحله نهایی صعود خواهد کرد.

برنامه مسابقات تیم ملی ایران به شرح زیر است:
سوم فروردین : ایران - نپال ، ورزشگاه آزادی، ساعت 17
هفتم فروردین، ایران - فلسطین ، ورزشگاه آزادی ، ساعت 17
نهم فروردین، ایران - افغانستان ، ورزشگاه آزادی ، ساعت 17
یازدهم فروردین، ایران - عربستان، ورزشگاه آزادی ، ساعت 17

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: عليرضا اسدي (دبيرکل) , فدراسيون فوتبال ,

تاريخ : دو شنبه 10 اسفند 1393 ا 23:59 نويسنده : علی ظهرابی ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.